
Методичні рекомендації
Діти з особливими освітніми потребами живуть у величезному реальному світі, в якому багато для них поки ще недосяжно в силу особливостей. Ми, дорослі, є посередниками між навколишнім світом - світом природи, людей, речей, мистецтва і ніжною, тендітною, емоційної і чуйною на все нове, дивне, яскраве душею дитини. Виховання почуттів дитини починається з краси. Потреба в красі й доброті з'являється у малюка з перших днів його життя: він тягнеться до красивої іграшки, завмирає, почувши звуки музики; трохи подорослішавши, розглядає яскраві ілюстрації в книжці, намагається зобразити на папері тільки йому зрозумілу красу.
У цьому розділі ділитимусь рекомендаціями з використання різноманітних нетрадиційних технік у вихованні креативної, творчої, цілеспрямованої та впевненої у собі дитини.